Sunday, April 1, 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!




Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους τους χειροτέχνες-καλλιτέχνες-δημιουργούς-χρυσοχέρηδες που κυκλοφορούν στις blogογειτονιές. Σήμερα δεν θα σας δείξω κάποιο κόσμημα που έφτιαξα, γιατί έχω καιρό να ετοιμάσω κάτι. Λίγο ένα κρυολόγημα , λίγο ένα πιάσιμο στην μέση που με ψιλοταλαιπωρεί τώρα με ανάγκασαν να απέχω από τις χειροτεχνίες μου ,αλλά που θα πάει θα περάσει κι αυτό. Επισκέπτομαι όμως όσο μπορώ τα blog σας και σ'αυτό θα αναφερθώ στην ανάρτησή μου.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλες τις blogger για τα θαύματα που κάνετε.
Συγχαρητήρια για τις πασχαλινές σας κατασκευές (λαμπάδες, κεριά, αυγουλάκια,καλαθάκια κλπ) που είναι πανέμορφα και δείχνουν ότι μπορούμε να φτιάξουμε από μόνες μας θαυματάκια χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουμε.Νομίζω ότι οι αποδέκτες όλων αυτών των δώρων συγκινούνται περισσότερο.
Συγχαρητήρια για τις τεχνικές που γνωρίζετε και τις εφαρμόζετε στις κατασκευές σας.Επίσης τις μοιράζεστε με τις υπόλοιπες blogger.Από εσάς έκανα κι εγώ τις πρώτες μου απόπειρες για το decoupage που με ξετρελλαίνει.
Συγχαρητήρια σε όλες όσες μεταμορφώνετε άχρηστα πράγματα σε μικρά θαυματάκια και ανακυκλώνετε έξυπνα διάφορες συσκευασίες. Ειλικρινά όταν βλέπω τέτοιες αναρτήσεις μένω με το στόμα ανοικτό.
Όταν ξεκίνησα το blog μου (τον Δεκέμβριο του 2011) δεν το περίμενα ότι θα ανακάλυπτα έναν τόσο υπέροχο κόσμο. Επίσης βρήκα μία ζεστασιά από ανθρώπους που δεν τους γνωρίζω προσωπικά, αλλά πάντα έχουν έναν καλό λόγο για τις δημιουργίες μου (κι αυτό με ενθαρρύνει και επιβεβαιώνει αυτό που κάνω με αγάπη) και για τις δημιουργίες όλων όσων φτιάχνουν πράγματα με αγάπη και όρεξη.
Άρα ο διαδικτυακός τόπος είναι ένα εργαλείο που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σωστά και να κερδίσεις πολλά. Μπορείς να αποκτήσεις γνώση, να προσφέρεις, να ανταλλάξεις ιδέες.

Συγγνώμη αν σας κούρασα, αλλά αυτές τις σκέψεις μου ήθελα να τις γράψω εδώ και μέρες.
(Ελπίζω να περάσει η μέση μου γρήγορα γιατί βλέπω ότι με έχει πιάσει οίστρος και στο τέλος θα σας απαγγείλω και ποίηση).Χι χι χι!!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.


5 comments:

  1. Καλημερα και καλό Μηνα! Για ποτε μπήκε ο Απρίλης... ^_^
    Δεν μας κουρασες καθόλου αντιθέτως και εγώ το ίδιο νοιώθω, το blog μου πιστεύω μου προσφέρει μεγάλη χαρά όταν γράφω αλλα με φέρνει κοντά και με άτομα που δεν θα χαμε ποτέ την ευκαιρία να ανταλάξουμε μια κουβέντα :) Και τελος τα πολύ oμορφα blog που έχω ανακαλύψει μου κρατάν συντρωφιά και μου δίνουν έμπνευση!

    ReplyDelete
  2. Καλό μήνα!!!Το κείμενο σου δεν είναι καθόλου κουραστικό και ήθελα να σου πω πως συμφωνώ με τις σκέψεις σου,αντανακλούν τον τρόπο που βλέπω κι εγω το όλο θέμα με τα μπλόγκς!Εύχομαι περαστικά σε ότι σε ταλαιπωρεί και να έχεις μια καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  3. Γεια σου κορίτσι.Ταπεινή μου γνώμη οτι δεν θα κουράσεις κανέναν με το κείμενο σου.Είναι σκέψεις που τις έχουμε κάνει όλοι.Ούτε εγώ περίμενα με τίποτα αυτό που βρήκα στην blogoγειτονιά.Περαστικά σου, να γίνεις γρήγορα καλά για να αρχίσεις πάλι να δημιουργείς.!!!

    ReplyDelete
  4. Ομορφα λόγια που δεν κουράζουν ποτέ και νομίζω πως αντιπροσωπεύουν πολλες από εμάς! Ευχαριστουμε και ανταποδίδουμε!!!
    Αααα και περαστικά σου, να επανέλθεις γρήγορα και δημιουργικά!

    ReplyDelete
  5. Κοριτσάκι μου, γλυκό, εύχομαι να γίνεις σύντομα καλά! Κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι, συμφωνώ σε όλα! Σε περιμένει βραβειάκι στο σπιτάκι μου! Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete

Τα daphnofila σας καλωσορίζουν!