Monday, June 18, 2012

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ!!!!

Καλή εβδομάδα!!!! Ανάρτηση πολλών θεμάτων σήμερα, για ακούραστους αναγνώστες. Δημιουργίες, βραβειάκι και ευχαριστήριο απαρτίζουν την ανάρτηση. Ξεκινάω λοιπόν:

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 

Κολιέ με κρίκους από κερωμένο κορδόνι, φιλντισένιες καρδούλες και λίγες χάντρες μουράνο, σε χειροποίητη αλυσίδα από σύρμα

Σκουλαρίκια με κρίκους από κερωμένο κορδόνι, διάφανη ροζ χάντρα με μεταλλικά καπελάκια

Σκουλαρίκα από πλεγμένο με τσιγκελάκι σύρμα και δεμένες πολύχρωμες κορδελίτσες

Σκουλαρίκα από φουξ κορδελίτσες στις οποίες έχω περάσεις πράσινες χάντρες σπόρους και χάντρες με μωβ-πράσινα νερά
  • ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ 
Ευχαριστώ πολύ την Peli από το a lovely mess για το πανέμορφο βραβείο που μου χάρισε. Θα με συγχωρέσεις όμως που δεν θα απαντήσω στις ερωτησούλες σου, αλλά με χαρά θα επιλέξω 10 blogs αγαπημένα για να χαρίσω με τη σειρά μου το βραβειάκι. Αυτά είναι:
  1. anna από το annaxeiras
  2. Ιωάννα από ΓΩΝΙΕΣ
  3. Σπυριδούλα από Χειροποίητα Κοσμήματα
  4. Maria από Marie-Meraki
  5. valie από vailie's escapeland
  6. Εύα από Eva' s world

  • ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ευχαριστώ την pergamonto που μέσω του blog της αναφέρθηκε στο ιστολόγιό μου γιατί της άρεσαν οι δημιουργίες μου. Τα καλά λόγια είναι πάντα ένα κίνητρο για να συνεχίζουμε αυτό που κάνουμε. Όσοι δεν επισκεφτήκατε το blogάκι της κάντε ένα πέρασμα. Η ίδια το παρουσιάζει ως οδηγό οικιακής οικονομίας και είναι πράγματι έτσι.

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 comments:

  1. Καλησπέρα Δάφνη μου και καλή εβδομάδα!!!!Πολύ όμορφες και για ακόμη μια φορά περίτεχνες όλες οι δημιουργίες σου! Ξεχώρισα λίγο περισσότερο, το πρώτο κολιέ το οποίο είναι απλά Υπερπαραγωγή :) και τα τέλεια σκουλαρίκια με το κερωμένο κορδόνι, στα οποία μου αρέσει πολύ και η λεπτομέρεια που έχεις κάνει με το σύρμα (στη κορυφή)!!!Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και ελπίζω να λάβεις πολλά ακόμη!!!Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την τιμή που μου κάνεις χαρίζοντας μου αυτό το βραβειάκι!!Μου δίνεις μεγάλη χαρά!!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!!!!Πολύ πολύ όμορφα όλα!!!Ξεχώρισα λίγο περισσότερο κι εγώ το πρώτο κολιέ αλλά είναι όλα εξαιρετικά!!! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και για την παρουσίαση του μπλόγκ σου και εύχομαι να έχεις πολλές ακόμη επιτυχίες!!Ευχαριστώ πολύ που το μοιράζεσαι το βραβειακι και μαζί μου και που με σκέφτηκες!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  3. πανέμορφα τα κοσμήματα..ειδικά το κολιέ και τα σκουλαρίκια με το πλεγμένο σύρμα!!!! το βραβείο το αξίζεις και με το παραπάνω!!!μπράβο!!!!

    ReplyDelete
  4. καλησπερα.. πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου
    να χαρεις το βραβειο σου και σου ευχομαι πολλα πολλα ακομη
    θα επισκεφτω το μπλογκ που μας προτεινεις , μου αρεσει να γνωριζω νεα μπλογκ

    καλο βραδυ

    δελφινοφιλουθκια :)

    ReplyDelete
  5. Πανέμορφα όλα!! Ειδικά τα τελευταία σκουλαρικάκια, πολύ ευφάνταστα!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου! Πολλά ακόμη σου εύχομαι! Καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  6. Καλησπέρα Δάφνη!!! Καινούρια αναγνώστρια!!! Έχω επισκεφθεί το blog σου αρκετές φορές καθώς είμαι καινούρια στον χώρο του χειροποίητου κοσμήματος (αρχάρια ακόμη). Ήθελα να σου πώ μια καλησπέρα και συγχαρητήρια για τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!

    ReplyDelete
  7. τι να πω για οσα εκανες; ο κολιες με αρεσε φοβερα μπραβο σ

    ReplyDelete
  8. Καλησπέρα
    Τι όμορφα πράγματα που μας δείχνεις σήμερα. Αρκετά πρωτότυπα και με χαρούμενα χρώματα. Να χαίρεσαι το δωράκι σου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ που το μοιράζεσαι και μαζί μου. Το παίρνω και πάω να στολίσω το blog μου.
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ που μοιράζεσαι το βραβειάκι σου μαζί μου.Ευκαιρία να δω για άλλη μια φορά τα πρωτότυπα κοσμήματά σου.Τον τελευταίο καιρό τρέχω....θα κάνω ειδική ανάρτηση για ποιόν λόγο τρέχω!!Να συνεχίσεις με την ίδια δυναμική κι αγάπη τις όμορφες δημιουργίες σου. Καλό σου βράδυ.Σε φιλώ.

    ReplyDelete
  10. Δάφνη μου σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες να μου χαρίσεις αυτό το τόσο όμορφο βραβείο! Όσο για τα κοσμήματά σου είναι πανέμορφα, μοναδικά και ξεχωριστά όπως πάντα! Καλή συνέχεια με υπέροχες δημιουργίες όπως άλλωστε μας έχεις συνηθίσει! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  11. Δάφνη μου, οι δημιουργίες σου είναι απίστευτες και γεμάτες φαντασία!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα με ιδιαίτερη προτίμηση στα δύο τελευταία ζευγάρια σκουλαρίκια! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!! Θα το στολίσω με την πρώτη ευκαιρία!! Πολλά πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  12. Καλώς σε βρήκα και εγώ! Πολύ όμορφα όλα τα κοσμήματα σου! Ειδικά το κολιέ σου. . απίθανο! Συγχαρητήρια και για τα βραβειάκια και σου εύχομαι να πάρεις άλλα τόσα! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ReplyDelete
  13. βλεπω οτι τα πρωτα σκουλαρικια ειναι απιθανα μπραβοοοοοοοοοοοοο

    ReplyDelete
  14. Γεια σου κορίτσι με τα ιδιαίτερα και ξεχωριστά κοσμήματα.!!!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο και να πω πολλά πολλά πολλά ευχαριστώ για το βραβείο που μου δίνεις.!!!! Θα πάω να στολίσω το σπιτάκι μου με πολύ μεγάλη χαρά.Πολλά πολλά φιλιά.!!!!

    ReplyDelete
  15. τώρα τί να πω???
    που αλλού να το έδινα δηλαδή???
    πάρε και το δεύτερο...χαχαχα
    http://welcometomylovelymess.blogspot.gr/2012/06/another-award.html

    ReplyDelete
  16. Μπράβο για το βραβείο αλλά και τα υπέροχα κοσμήματα!!!! Καλό Σ/Κ!

    ReplyDelete
  17. Μπράβο για το βραβείο αλλά και τα υπέροχα κοσμήματα!!!! Καλό Σ/Κ!

    ReplyDelete
  18. Καλησπερα...κοριτσια μην γελασετε αλλα θελω να πω ενα μεγαλο Ευχαριστω!!!!!!για το ευχαριστηριο

    ReplyDelete
  19. Είναι τόσο όμορφα, τόσο καλοκαιρινά!!!! Πολλά μπράβο για τα βραβεία, σου αξίζουν και μάλιστα πολύ περισσότερα!!!

    ReplyDelete
  20. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  21. ομορφια και δημιουργια

    ReplyDelete
  22. τα τριτα σκουλαρικια μου αρεσαν πολυ! μπραβο σου! πολυ ομορφα!

    ReplyDelete
  23. Καλημέρα κι από εμένα... Πολύ όμορφες οι δημιούργιες! Συγχαρητήρια και για το βραβείο!

    ReplyDelete

Τα daphnofila σας καλοσωρίζουν!