Sunday, May 12, 2013

Τα daphnofila αναπολούν το ξεκίνημά τους!!!!

Καλημέρα!!!! Να' μαστε πάλι!!! Πριν ξεκινήσω θέλω να ευχηθώ Χρόνια Πολλά :
  1. Για το Πάσχα που μας πέρασε
  2. Για τις γλυκιές μανούλες που γιορτάζουν σήμερα
  3. Για όσους έχουν σήμερα την ονομαστική τους εορτή
  4. Για όσους έχουν γενέθλια
Πιστεύω να τους κάλυψα όλους.

Και τώρα στο θέμα μας!!!!  
Σήμερα η ανάρτησή μου θα είναι λίγο μεγάλη. Γι'αυτό πάρτε καφέδες, κλείστε κουζίνα και θερμοσίφωνα και καθίστε αναπαυτικά. Ξεκινάμε!!!!!
Εδώ και πολύ καιρό (5 μήνες), το δαφνομπλοκάκι μου είχε γενέθλια. Έκλεισε τον 1ο του χρόνο. Δεν μπορώ να ξεχάσω όταν δειλά δειλά μπήκα στην μπλοκογειτονιά (χωρίς να ξέρω βέβαια και τι αυτό σημαίνει) και την έκπληξή μου όταν είδα να αποκτώ μέλη (επίσης χωρίς να ξέρω τι αυτό σημαίνει). Κοινώς ήμουν εντελώς άσχετη με το θέμα. Ανακάλυψα όμως ένα πολύ ωραίο κόσμο, με κοινά ενδιαφέροντα, με τις ίδιες καλλιτεχνικές ανησυχίες, έναν κόσμο που χαίρεται να δημιουργεί. Και τώρα, ύστερα από 1,5 χρόνο, αφού ανταλλάξαμε σχόλια, απόψεις και θαυμάσαμε υπέροχες δημιουργίες και σκέψεις, διαπιστώνω ότι η μπλοκογειτονιά είναι γεμάτη ομορφιά. Και μέσα σ' αυτήν τη γειτονιά έμαθα πολλά πράγματα στον χώρο του κοσμήματος που με ενδιαφέρει, πήρα νέες ιδέες, έμαθα τεχνικές. Και σας ευχαριστώ όλους που βοηθήσατε (ίσως και χωρίς να το γνωρίζετε) σ' αυτό!!!! Εύχομαι όλοι μας να συνεχίσουμε να δημιουργούμε, γιατί η δημιουργία είναι ζωή!!!!! 
Και τώρα ένα μικρό δωράκι από εμένα. Ετοίμασα ένα κολιέ που θα ήθελα να σας το χαρίσω με όλη μου την αγάπη. Θα ακολουθήσω τους κανόνες που βλέπω και σε άλλα μπλοκ. Θα ήθελα να μου αφήσετε το σχόλιό σας σ' αυτήν την ανάρτηση, δεν είναι υποχρεωτικό να είστε μέλη του μπλοκ μου (γιατί πιστεύω ότι τα μπλοκ τα επισκέπτονται και μη μέλη), έως τέλος του μήνα δηλ. 31/05/2013. Αρχές Ιουνίου θα γίνει η κλήρωση για την τυχερή. Σας ευχαριστώ και πάλι!!!!

Σε αλυσίδα έχουν περαστεί χειροποίητες χάντρες από πολυμερή πηλό
σε διάφορα χρώματα. Ο λαιμός του κολιέ είναι από πράσινο
κερωμένο κορδόνι.





Τα υπέροχα κορίτσια, Μαρία από το ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΝΕΙΡΑ και Σούλα από το ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑΤΑ με τίμησαν χαρίζοντάς μου βραβειάκια και τις ευχαριστώ πολύ!!!  Για να μην γίνει όμως τεράστια η ανάρτησή μου, θα αφιερώσω την επόμενη ανάρτηση σ' αυτά. Αναμονή λίγων ημερών λοιπόν. Έως τότε ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!



24 comments:

  1. Xαίρομαι που μάλλον έχω την τιμή να σου στείλω πρώτη τα χρόνια πολλά για τα γενέθλια του blog σου.
    Εύχομαι να συνεχίσει να είναι για σένα ο τρόπος επικοινωνίας με ανθρώπους που έχουν τις ίδιες ανησυχίες με σένα και σε εμπνέουν για τις επόμενες κατασκευές σου.
    Ακόμη ένα κόσμημα το blog σου ανάμεσα στα τόσα που έχουν περάσει απ' τα χεράκια σου.

    ReplyDelete
  2. Χρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου, με τις ωραίες δημιουργίες....!!
    Να είσαι πάντα καλά να μας δείχνεις εμπνευσμένα κομματάκια!!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα Δάφνη μου και να χαίρεσαι το μπλοκάκι σου!!!Το κολιέ τέλειο μακάρι να είμαι η τυχερή!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  4. Χρονια πολλά και δημιουργικά και απο εμάς!

    ReplyDelete
  5. Χρόνια πολλά για το blog σου!Και έχεις δίκιο ότι μαθαίνεις πολλά από τους άλλους blogger!!!Να τα εκατοστήσεις τα βραβειάκια σου(δεν νομίζω να δυσκολευτείς!:) ) Τέλειο το κολιέ!!!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
  6. Δαφνούλα μου!!!
    Πάντα να είσαι υγιής, χαμογελαστή και με αστείρευτη έμπνευση!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!!!!
    Να θυμάσαι πως όταν κάτι γίνεται με αγάπη και μεράκι, αυτό φαίνεται!!!
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες για σήμερα και κάθε μέρα!!!

    ReplyDelete
  7. χρόνια πολλά στο μπλογκ σου να είσαι καλά και να δημιουργεις όμορφα πράγματα,με μεράκι και αγάπη όπως κάνεις ως τώρα,πολλά φιλιά και χρόνια πολλα σε όλες τις μανούλες του κοσμου.Συγχαρητήρια και για τα βραβειάκια σου,φιλιά.

    ReplyDelete
  8. Είδες πώς περνάει ο καιρός!!! Είναι ωραία η γειτονιά μας! Το δώρο σου είναι ομορφότατο και τόσο περίτεχνα φτιαγμένο!! Σε ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  9. Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου με υπέροχες δημιουργίες! Καταπληκτικό το κολιέ που ετοίμασες! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  10. Muito charmoso!

    ¸╭•⊰✿¸.

    Bom domingo!
    Feliz Dia das Mães!
    Beijinhos.♡ღ

    •*✿⊱╮ღ

    ReplyDelete
  11. Πολύ όμορφο κολιέ, ανοιξιάτικο,χαρούμενο και παιχνιδιάρικο γεμάτο ζωντάνια.

    ReplyDelete
  12. Εύχομαι χρόνια πολλά στο blog σου για να συνεχίσεις να μας δείχνεις όλα αυτά τα όμορφα που φτιάχνεις.
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  13. Χρόνια πολλά για όλα όσα προανέφερες!
    Ομολογώ έτσι κάπως το βίωσα και εγώ το ξεκίνημά μου και χαίρομαι που και εσύ νοιώθεις όμορφα και οικεία εδώ . Συνέχισε να δημιουργείς !
    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  14. Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου!Να είσια καλά και πάντα δημιουργική! Το κολιέ σου είναι υπέροχο!! Φιλιά!

    ReplyDelete
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΑΦΝΟΥΛΑ..ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ..ΛΟΓΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ...
    ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΙ ΕΓΩ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΜΠΛΟΚ ΟΥΤΕ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΣΜΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ.. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ.. ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

    ReplyDelete
  16. Χρόνια πολλά στο μπλογκσπιτάκι σου και εσύ πάντα να είσαι καλά και δημιουργική!!!Το κολιέ σου είναι φανταστικό,με υπέροχη δουλειά και πολύ όμορφα χρώματα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  17. Χρόνια πολλά, Δάφνη μου!
    Πολύχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου!!!!
    Το κολλιέ σου είναι πανέμορφο, πρωτότυπο και τόσο ανοιξιάτικο!! Νά'σαι πάντα καλά! Φιλιά!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Δάφνη μου είδα πάρα πολλές αναρτήσεις με τα υπέροχα κοσμήματά σου και είναι αριστουργηματικές οι δημιουργίες σου δίχως ίχνος προχειρότητας,αλλά με εξαιρετικό πολύ σικάτο γούστο!φυσικά και γράφτηκα και ακολουθώ,σε περιμένω και απ-ο το δικό μου!πολλά συγχαρητήρια!!

    ReplyDelete
  19. χρόνια πολλά κοριτσάρα!!!!
    Απίθανη η νέα σου δημιουργία!!
    Ιδανική για διακοπές!!!!
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια

    ReplyDelete
  20. Δάφνη μου σ'εύχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα θερμά σου σχόλια στο μπλόγκ μου!Με έχεις συγκινήσει αφάνταστα!χαίρομαι πολύ που σε άγγιξε ο λαθρεπιβάτης μου!!θα χαρώ να τα λέμε μέσα απο τα μπλόγκ μας!!φιλάκια άπειρα!!

    ReplyDelete
  21. Καλησπέρα Δάφνη καιρό είχα να περάσω από το σπιτάκι σου και μάλλον είχα ξεχάσει πόσο όμορφες δημιουργίες μας παρουσιάζεις ! Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  22. Καλώς σε βρήκα και χρόνια σου πολλά! Με την πρώτη μου επίσκεξη στο blog σου δηλώνω και εγώ συμμετοχή για το πολύ όμορφο κόσμημα που έφτιαξες για να γιορτάσεις!

    ReplyDelete
  23. κοίτα τι κάνω για μας....τώρα ξεκίνησα-)))
    http://pinterest.com/christagreece/friends/

    ReplyDelete
  24. Κρίμα, έχασα το διαγωνισμό!! Τυχερή όποια κερδίσει!
    Καλό μήνα Δάφνη.

    ReplyDelete

Τα daphnofila σας καλοσωρίζουν!