Sunday, June 2, 2013

Κορίτσια........ποια είναι η τυχερή;


Daphnofila is on ETSY!



Καλησπέρα στην όμορφη γειτονιά. Ξανά μαζί.

Ο Μάιος τελείωσε, ήρθε και ο Ιούνιος. Καλό μήνα σας εύχομαι, καλό καλοκαίρι και να είμαστε πάντα εδώ να επικοινωνούμε και να δημιουργούμε.

Σήμερα έγινε και η κλήρωση για το κολιέ  των γενεθλίων του μπλοκ μου. Πριν όμως από την ανακοίνωση της τυχερής , θα ήθελα να σας πω ότι:

  • Σας ευχαριστώ για  τα πολύ ζεστά σας λόγια!!!! 
  • Ευχαριστώ, γιατί όσα μου γράψατε είναι μέσα από την καρδιά σας!!! 
  • Ευχαριστώ για τα σχόλια που αφήνετε πάντα στις αναρτήσεις μου!!!!
  • Ευχαριστώ που με επισκέπτεστε και σας αρέσουν οι δημιουργίες μου!!!! Για μένα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση και ανταμοιβή, γιατί τα κοσμήματα που κάνω γίνονται με γνώμονα την αγάπη μου για δημιουργία και το μεράκι μου. Είμαι αυτοδίδακτη, δεν έχω πάει σε κάποια σχολή, αλλά ότι έχω μάθει και συνεχίζω να μαθαίνω, είναι μέσα από διάβασμα σχετικών βιβλίων και μελέτη διαδικτυακών οδηγιών. Να ευχαριστήσω και όλες τις κοπέλες που στα μπλοκ τους δίνουν οδηγίες για την κατασκευή κοσμημάτων κι έτσι μαθαίνουμε συνεχώς!!!
  • Να ευχαριστήσω και όλους όσους απλά επισκέπτονται το μπλοκ μου χωρίς να αφήνουν σχόλια!!! 
Θα περιμένω για πολύ εκείνα τα χαρτομάντηλα; Σνιφ σνιφ!!!!!!

Και τώρα η διαδικασία της κλήρωσης. Κορίτσια επειδή είμαι λίγο παραδοσιακός τύπος, όλα γίνανε με την κλασική μέθοδο και όχι μέσω κάποιου ηλεκτρονικού προγράμματος , γιατί ακόμη θα το έψαχνα.
Η αρίθμηση έγινε ανάλογα με τη σειρά που αφήσατε σχόλιο στην ανάρτησή μου.
Συνολικά είσαστε 21 άτομα

Δεν χωρούσαν όλα τα χαρτάκια στο πλάνο

Στην συνέχεια τα 21 χαρτάκια τυλίχτηκαν με τις κορδελίτσες τους 

Μπήκαν στο κουτάκι

Καλέ ας έρθει κάποιος να με βοηθήσει!!!!  Καλέ μου κύριε ελάτε να διαλέξετε
ένα χαρτάκι!!  Εντάξει μετά κερνάω καφέ!!

Για να δούμε, τι λέει, τι λέει , τι λέει!!!!!!!

Είναι το Δελφινάκι!!!!!!!!!!!
Συγχαρητήρια!!!!!!!!


Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι. Δελφινάκι μου ελπίζω να σου αρέσει το κολιέ, να το φοράς και να με θυμάσαι!! Σε παρακαλώ στείλε email με τα στοιχεία αποστολής.
Ευχαριστώ και πάλι όλα τα κορίτσια κι επειδή δεν θέλω να φύγετε με άδεια χέρια, σε όλες τις υπόλοιπες κοπέλες που αφήσανε σχόλιο (και στην Αγγελική που δεν πρόλαβε την προθεσμία) θα ήθελα να χαρίσω τα βραβεία που μου χάρισαν δύο υπέροχα μπλοκ, η Μαρία από το ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΝΕΙΡΑ και η Σούλα από τα ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑΤΑ. Θέλω με αυτά να στολίσετε τα σπιτάκια σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ , ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!


17 comments:

  1. Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι!Πολύ όμορφα τα είπες πάλι!!!Καλη συνέχεια και καλές δημιουργίες!!!:)

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι!!!
    Συγχαρητήρια και σε εσένα για τα βραβεία σου και όλα τα όμορφα που έγραψες πάλι σήμερα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήναααα!!!

    ReplyDelete
  3. Μπράβο στο τυχερό Δελφινάκι.
    Κι εσύ να είσαι καλά και να δίνεις δώρα.

    ReplyDelete
  4. Μπράβο στο τυχερό Δελφινάκι.
    Κι εσύ να είσαι καλά και να δίνεις δώρα.

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι μας! Νομίζω ότι του έφερε γούρι το δωράκι μου και θα έχει πολλές και καλές τύχες! Μπράβο και σε εσένα για τα όμορφα σου λόγια και τα υπέροχα κοσμήματα σου! Όταν αγαπάς κάτι πολύ και βγαίνει από την ψυχή σου δεν χρειάζεται να πας πουθενά πιστεύω. φιλιά πολλά!!!

    ReplyDelete
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΠΕΡΑΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΑ ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ; ΕΓΩ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ; ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΤΥΧΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ..
    ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΛΙΕ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ , ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ..ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ !!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ...ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΗ, ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ , ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ..
    ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ

    ReplyDelete
  7. Μπράβο! Δελφινάκι τυχερο'

    ReplyDelete
  8. Πάντα όμορφες δημιουργίες εύχομαι ,παντα να έχεις κέφι και διαθεση για όμορφα πράγματα,συγχαρητήρια σΤΟ Δελφινάκι να χαρεί το δωράκι του.

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια στο τυχερό Δελφινάκι!
    Καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  10. Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι!!!'Ανοιξε η τύχη του τώρα τελευταία και πολύ χαίρομαι γι αυτό!!! Και συγχαρητήρια και σε σένα για τις όμορφες δημιουργίες σου!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!

    ReplyDelete
  11. Χεχεχε τί όμορφα που τύλιξες τα χαρτάκια!! Να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά που στη συμπατριωτούδα μου Δελφινάκι συγχαρητήρια και πάντα τυχερή να είναι!! Καλή μέρα να έχεις και καλό μήνα!! Πολλά φιλούθκια :)

    ReplyDelete
  12. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι με πολλές όμορφες δημιουργίες!!!Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  13. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ReplyDelete
  14. Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι!
    Για κάποιο λόγο δεν πήρα χαμπάρι το giveaway σου, μα δεν πειράζει (αναρωτιέμαι όμως πού είχα το μυαλό μου...)
    Θα σου ευχηθώ λοιπόν τώρα χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου, να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις να γεμίζει φίλους και ομορφιές. Κι εσύ να είσαι καλά να φτιάχνεις πάντοτε τόσο ξεχωριστά αντικείμενα.
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, το ξέρεις, στο έχω ξαναπεί. Φαίνεται πως βάζεις σ' αυτές την ψυχή σου, πως αγαπάς αυτό που κάνεις.
    Συγχαρητήρια στο Δελφινάκι, αλλά και σ' εσένα για το δώρο που ετοίμασες.
    Καλή συνέχεια, καλό βράδυ! Φιλιά!

    ReplyDelete
  15. Πάντα τυχερό να είναι το Δελφινάκι και εσύ με υγεία και δημιουργική έμπνευση ! Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  16. Συγχαρητήρια στο δελφινάκι!!!! Χρόνια πολλά με υπέροχες δημιουργίες, Δάφνη μου!!!! Πολλά, γλυκά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  17. Τυχερό το Δελφινάκι....
    Τσάκωσε το κολιεδάκι!!!!!
    Πάντα τύχη νάχει κι' εσύ Δαφνούλα μου να είσαι καλά να μοιράζεις όμορφες δημιουργίες!!!
    Καλό μήνα.... Καλό καλοκαίρι
    Φιλάκια

    ReplyDelete

Τα daphnofila σας καλωσορίζουν!