Sunday, June 23, 2013

Να σας δείξω λίγες δημιουργίες μου; Να χαρίσω κι ένα βραβειάκι;

Καλό απόγευμα μπλογειτονιά μου!! Είναι καλοκαιράκι και γι' αυτό να σκέφτεστε μόνο ευχάριστα πράγματα για να μπορείτε να αντιμετωπίζετε την καθημερινότητα. Αφού σας δείξω λίγες δημιουργίες μου των τελευταίων ημερών, μην αποχωρήσετε!!!!!! Κέρδισα ένα βραβειάκι από ένα γλυκό και δημιουργικό κορίτσι και θέλω να το χαρίσω κι εγώ. Ας ξεκινήσει η βόλτα μας..........
Όταν οι χάντρες τελειώνουν, εμφανίζονται οι χάντρες σπόροι. Αφήνοντας την
φαντασία μας ελεύθερη μπορούμε να κάνουμε όμορφες δημιουργίες.

Χειροποίητο κολιέ αποκλειστικά από χάντρες σπόρους.
Επίσης χρησιμοποιήθηκαν και τέσσερις γυάλινες χάντρες

Χειροποίητο κολιέ με χάντρες συνθετικές, χειροποίητες
χάντρες από πηλό, χάντρες όνυχα και σύρμα

Η λατρεμένη μου πετονιά. Αφού σχημάτισα
θηλιές από πετονιά τις σταθεροποίησα με μπλε
χρωματιστό σύρμα, τις στόλισα με χάντρες από
φυσική πέτρα και μερικές γαλάζιες συνθετικές
χάντρες και τις πέρασα την μία μέσα από την άλλη .
Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη και δημιουργήστε
με πετονιά

Χειροποίητο κολιέ με γυάλινες χάντρες σε παστέλ
καλοκαιρινά χρώματα και μεταλλικά στοιχεία.
Σε αλυσίδα με σχήμα Υ πέρασα όλες μου τις γυάλινες χάντρες
που είχαν απομείνει κι έδωσαν αυτό το όμορφο κολιέ

Χειροποίητο κολιέ με αλυσίδα, χρωματιστή ντίζα και χάντρες-δίσκους χαολίτη.

Χειροποίητα σκουλαρικία. Ροζ χρωματιστό σύρμα πλέχτηκε με το βελονάκι κι έντυσε
τους μεταλλικούς κρίκους. Οι γυάλινες χαντρούλες σε παστέλ αποχρώσεις κάνουν το
σύνολο λίγο παιχνιδιάρικο


Χειροποίητο δαχτυλίδι. Μπλε, πράσινο, ροζ χρωματιστό σύρμα
τυλίχτηκε σε ακτίνες γύρω από τον μεταλλικό κρίκο.Στην μέση
σαλιγκαράκια από μαύρο χρωματιστό σύρμα.

Χειροποίητο δαχτυλίδι από σύρμα και
χαντρούλες χαολίτη
Όταν μας περισσεύουν χαντρούλες,
τις κάνουμε δαχτυλιδάκια
Αυτό το δαχτυλιδάκι το αγάπησα πάρα πολύ και το φοράω συνεχώς.
Απλό συρματάκι με χάντρες σπόρους πράσινες και ροζ σε ένα
ακαθόριστο σχήμα 
Χειροποίητο δαχτυλίδι από απλό
σύρμα, χαντρούλες σπόρους, γυάλινες γαλάζιες χάντρες
και φίλντισι  















































ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΜΑΣ!!!!!


Το βραβειάκι μου το έδωσε η δημιουργική και ταλαντούχα Aby από το AbyCraft. Την ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνει. Aby πρέπει να απαντήσω και σε ερωτησούλες ; Λοιπόν:
  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ . Μου αρέσουν τα περιοδικά με κατασκευές και διακόσμηση.
  2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ . Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα. Όταν υπάρχουν η καλή φωνή, η μελωδία, οι στίχοι που έχουν κάτι να πουν, ο ήχος που σε κάνει να αναπολείς, να γαληνεύεις και να δημιουργείς τότε όλα είναι αγαπημένα.
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ tube-guru.  Εδώ δεν θα απαντήσω γιατί δεν ξέρω τι εννοεί ο ποιητής.
  4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ . Σκιές, κραγιόν, μολύβια, που φωτίζουν το πρόσωπο χωρίς να το φορτώνουν
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ. Όπου γης και πατρίς.
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ. Παλιός καλός ελληνικός κινηματογράφος
  7. ΠΟΣΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ. Δεν ξέρω. Δεν έχω μετρήσει ποτέ τα παπούτσια μου
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ  Μου αρέσουν όλα τα χρώματα.Για να απαντήσω στην ερώτηση θα ξεχωρίσω λίγο παραπάνω το πράσινο
Και τώρα πρέπει να χαρίσω με τη σειρά μου το βραβειάκι σε 7 αγαπημένα blogs. Τα χαρίζω στους:

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΑΣ!!!!!!!!



23 comments:

  1. Καλά τα κοσμήματα σου είναι όνειρο! Πολύ μου αρέσουν!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου αλλά και για την αγάπη σου για το χειροποίητο κόσμημα!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα! Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα κοσμήματα που δημιούργησες μπράβο!! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι.. Καλή συνέχεια να περνάς υπέροχα! :)

    ReplyDelete
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ που με τιμάς!!! (Στην επόμενη ανάρτησή μας θα δεις και τις απαντήσεις!)
    Το κοσμήματά σου, τί να πω? Για μια ακόμη φορά είναι υπέροχα! Τόσο όμορφα χρώματα και τόσο χαρούμενα!
    Μπράβο, γλυκιά μου!
    Φιλάκια αμέτρητα!

    ReplyDelete
  4. Φανταστικές οι δημιουργίες σου και ασυνήθιστα τα σχέδια από τους κολιέδες! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και να περνάς καλά! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου,σ ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να μου το δώσεις και μένα.
    Τα κοσμήματα σου είναι όλα υπέροχα,μ αρέσει το στύλ που χρησιμοποιείς και τα χρώματα,μπράβο σου,πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
  6. Γεια σου, κορίτσι μου!
    Τι υπέροχα κοσμήματα έφτιαξες πάλι!! Μπράβο, είναι ευφάνταστα, όμορφα, πρωτότυπα... με λίγα λόγια, τέλεια! Να χαρείς το βραβείο σου, το αξίζεις! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου το χαρίσεις. Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίες οι κατασκευές σου.
    Διαλέγω αυτήν με τις παστέλ αποχρώσεις.
    Ευχαριστώ και για το βραβειάκι.
    Αν προλάβω θα το δουλέψω στη μέση της εβδομάδας, αλλιώς αργότερα.

    ReplyDelete
  8. Ομορφες δημιουργιες...αυτες οι χρωματιστες μου αρεσαν, δεν ειμαι του μαύρου εγώ , όπως ήδη ξέρεις :))
    το δακτυλίδι που σου αρέσει και μένα μου άρεσε πολύ
    να χαρείς το βραβείο σου

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!να τα χιλιάσεις!!τα κοσμήματά σου απίστευτα διαχρονικά,πρωτότυπα με έμπνευση στην οποία έδωσες απλετη φαντασία!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ReplyDelete
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ! ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!! ΦΙΛΙΑ

    ReplyDelete
  11. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!!
    ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΤΟΝΙΑΣ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΦΑΚΙΡΗΣ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ReplyDelete
  12. Χι χι χι, Ρένα μου έχεις απόλυτο δίκιο να απορείς.Γιατί έτσι όπως διατύπωσα την περιγραφή μόνο ένας φακίρης θα μπορούσε να περάσει τις χάντρες. Την κάθε μία χάντρα την δούλευα μέσα στην άλλη για να μπορέσει να σχηματιστεί η αλυσίδα. Ήταν λίγο ταλαιπωρία, αλλά τελικά αν δεν ταλαιπωρηθώ δεν ευχαριστιέμαι κόσμημα. Φιλιά πολλά!!
    Σας ευχαριστώ όλους για τα όμορφα σχόλιά σας. Καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  13. καλώς σε βρήκα,τα κοσμήματα σου είναι εξαιρετικά φαντάζομαι ότι δεν το ακούς πρώτη φορά!!! η αλήθεια όμως πρεπει να ακούγεται!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και καλές δημιουργίες να έχεις!!!

    ReplyDelete
  14. Βραβειάκι εβουτήχθη!!!!!!!!
    Καλέ, τι όμορφο βραβείο είν' αυτό... τελευταίας κυκλοφορίας είναι; Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες!!!!
    Εσύ βρε κοπελιά, έφτιαξες αριστουργηματικά κοσμήματα, αυτό με την τριχιά με ξετρέλανε.... όλα είναι πανέμορφα. Και πώς τη στερεώνεις μάτια μου αυτή την ατίθαση;;;
    Μπράβο σου, γεια στα χεράκια σου
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  15. Πανέμορφα όλα τα κοσμήματα!!!Δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο μου αρέσει πιο πολύ!Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια και πάλι συγχαρητήρια για το βραβέιο!Το αξίζεις!!! :)

    ReplyDelete
  16. ΔΑΦΝΗ ΜΟΥ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ !!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. υπεροχα χρωματα , χαντρες σποροι αλλα και το δαχτυλιδι καλοριζικο το βραβειο σου πολλα πολλα φιλια

    ReplyDelete
  18. Δάφνη μου, τα κοσμήματά σου είναι καταπληκτικά!!! Το κάθε ένα είναι ξεχωριστό, με τον δικό του χαρακτήρα και είναι όλα πολύ εντυπωσιακά!!! Μπράβο σου, κοριτσάκι μου!!!! Πολλά φιλάκια!!! Καλή συνέχεια!!!

    ReplyDelete
  19. μωρέ πολλά βραβεία αξίζεις εσύ!!!!Καταπληκτικά όλα,το καθένα έχει τη χάρη του-)))
    Εύγε και για το υπέροχο βραβείο σου(πάντα τέτοια)
    Πολλά φιλιά και καλη συνέχεια-)

    ReplyDelete
  20. Πολύ όμορφα τα κοσμηματά σου
    Να χαίρεσαι το βραβείο σου
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  21. Καλό μήνα!Πανέμορφα και πολύ πρωτότυπα όλα τα κοσμήματα σου!Τα λάτρεψα!Συγχαρητήρια και για το βραβαίο σου!Εύχομαι πάντα επιτυχίες!Ακόμα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  22. Kαλό μήνα Δάφνη! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το βραβειάκι σου το παίρνω και πάω για ανάρτηση! Τα κοσμήματά σου πανέμορφα και καλοδουλεμένα. Μπράβο!

    ReplyDelete
  23. Τα κοσμήματα όλα είναι και όμορφα αλλα και με καλή δουλειά ουτε καταλαβαινω πώς στριβουν τα συρματα και στο τελος βγαινει τοσο ωραια, το δαχτυλίδι με τις τυρκουάζ χάντρε πολύ όμορφο το λέω γιατι εχω μια αδυναμια στα δαχτυλιδια, μπράβο και γαι το βραβείο σου, πολλά φιλιά Μαίρη!

    ReplyDelete

Τα daphnofila σας καλοσωρίζουν!