Tuesday, November 19, 2013

Βραβειάκι, παιχνιδάκι και . . . ξανά βραβειάκι!!!!



Καλησπέρα σε όλους!
Αυτή η ανάρτηση είναι μεγάάάάάάάλη, γι' αυτό ξεκινάω αμέσως.

Κάποιες γλυκές μπλοκοϋπάρξεις αφήνουν τα πολύτιμα χνάρια τους στην μπλοκογειτονιά μας και γι΄αυτό βραβεύονται με υπέροχα βραβεία. Αυτά τα βραβεία επιλέξανε να τα μοιραστούν και μαζί μου.

Η Aby από το γεμάτο δημιουργικές ιδέες abycraft.blogspot.com και η
Χρυσούλα από το μυρωδάτο και νοστιμότατο Αρώματα και Γεύσεις μου χαρίσανε το προηγούμενο βραβείο. Τις ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνουν.

Τώρα πρέπει να απαντήσω σε ερωτησούλες.

1) Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου
Όπως θα καταλάβατε το όνομα του blog μου, δηλ. το daphnofila προέρχεται από το όνομά μου. Ήθελα να παίξω με την λέξη Δάφνη και η πρώτη λέξη που μου ήρθε στο μυαλό ήταν αυτή. Γιατί τα δαφνόφυλλα δεν είναι μόνο για τις φακές αλλά μπορούν να υπογράφουν και σε blog!!!!!!
2)Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να ήσουν και γιατί;
Θα ήθελα να ήμουν ένα ωραιότατο φωτιστικό δαπέδου που θα καθόμουν ήσυχα ήσυχα σε μία γωνία και δεν θα ενοχλούσα ούτε θα με ενοχλούσε κανείς.
3) Αν σε σταματούσαν στον δρόμο από το BlogTV και σε ρωτούσαν ¨Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων¨, τι θα απαντούσες;Ποιο είναι;
Πρώτον θα τους τα έψελνα γιατί με σταμάτησαν απροειδοποίητα στον δρόμο χωρίς να προλάβω να πάω ένα κομμωτήριο και δεύτερον οι τόσες χάρες μου και τα γνωρίσματά μου δεν λέγονται στον δρόμο. Όμως για ρωτήστε τον κύριο που με συνοδεύει!!!
4)Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Η αμεσότητα που υπάρχει στην μπλοκοπαρέα και η επαφή με ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα!!!
5)Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;
Την φωτογραφία ενός αγριόχορτου που καταφέρνει να φυτρώσει ανάμεσα στα πλακάκια του πεζοδρομίου. Για μένα λέει πολλά!!
6)Αγαπημένη λέξη;
Δεν πειράζει

Η Aby εκτός από το βραβείο μου ζήτησε να παίξω και σε παιχνιδάκι. Θα πρέπει να αναφέρω 3 αντικείμενα που δεν αποχωρίζομαι ή έχω ως φετίχ.

Αυτά είναι:
Τα γυαλιά μυωπίας μου. Χωρίς αυτά... ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ.
Δεν πάω πουθενά χωρίς το φουλάρι μου. Αυτά είναι ένα δείγμα.
Και φυσικά δεν γίνεται να φτιάχνω κοσμήματα και να κυκλοφορώ χωρίς αυτά. Ανέκαθεν τα μπιζού ήταν για μένα λατρεία.

Καλώ τις ακόλουθες blogger να παραλάβουν το βραβειάκι τους και να παίξουν και το παιχνιδάκι. Αν ήδη το έχουν πάρει από άλλες κοπέλες ας το έχουν κι από εμένα με πολλή αγάπη:

Και τώρα πάμε στο επόμενο βραβείο μας.

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Αυτό είναι χαρισμένο από την Σπυριδούλα και το blog της Χειροποίητα Κοσμήματα με τα πολύχρωμα κοσμήματά της και τα πανέμορφα origami της.

Έχουμε κι εδώ κανόνες:
The rules of th unpaixtable award
1. Από ποιο μπλοκ έλαβες το βραβείο,βάλε τον σύνδεσμό του
2. Επ! μην βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις. Οι 6 ερωτήσεις είναι πάντοτε οι ίδιες ενώ η 7η συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
3. Πρότεινε 5 άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το ιστολόγιό τους.
4. Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.
5. Και μην ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση. Όταν το κάνεις give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες.

Οι ερωτήσει (6+1):

1. Ιntro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform): Δάφνη, Κεντρική Μακεδονία, Παρθένος, Blogger
2. Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα: Τα daphnofila δημιουργούν
3. Αν το bloggin ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί; Το "περνά περνά η μέλισσα", γιατί οι blogger όλοι ζουζουνίζουμε και είμαστε σε διαρκή εγρήγορση σαν τις μέλισσες.
4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα ...... (συμπλήρωσε τη φράση): Δεν θα αλλάξω πλευρό για να μην ξυπνήσω και χαθεί το όνειρο.
5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου. Σας διαφημίζω την πρώτη ανάρτηση αυτού του μπλοκ όταν ξεκίνησα δειλά δειλά χωρίς να ξέρω τι μου γίνεται
6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogόσφαιρα και γιατί; Όταν ο blogger σέβεται πρώτα τον εαυτό του και μετά τους αναγνώστες του, τότε όλα τα ιστολόγια έχουν κάτι να πουν.
Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα.
7. Η ερώτηση της Σπυριδούλας είναι : ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ/ΙΣΤΟΡΙΑ;  Ενόψει των Χριστουγέννων, μου αρέσουν τα χριστουγεννιάτικα παραμύθια
8. Η δική μου ερώτηση είναι: Μπαίνεις σε ένα άσπρο δωμάτιο και σου ζητάνε να το βάψεις. Τι χρώματα θα διάλεγες;

Το βραβείο το χαρίζω με πολλή αγάπη στις:

Ατελείωτη η ανάρτηση....... ΤΡΕΧΩΩΩΩΩΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

Τα daphnofila σας χαιρετούν!!! 

10 comments:

  1. καλησπέρα και καλορίζικα όλα τα βραβειάκια σου!!!
    Δεν έχω ακούσει ποτέ,άνθρωπος να θέλει να είναι φωτιστικό δαπέδου(χμ..για να το μελετήσω αυτό)-)))
    1.000 ευχαριστώ που τα χαρίζεις και σε μένα(χωρίς παρεξήγηση....δε θα το αναρτήσω..χιχι)
    Πολλάααααααααααα φιλια!!!!!

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια- παιχνιδάκια! Θα συμφωνήσω με την προλαλησασα...φωτιστικό δαπέδου?! χαχαχα μ'άρεσε! Θα προσπαθήσω στην επόμενη ανάρτηση να απαντήσω στις ερωτήσεις κ σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!!

    ReplyDelete
  3. Με γεια τα βραβεία σου. Σου εύχομαι πάντα χαρές. Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου έδωσες.

    ReplyDelete
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβεία
    Ωραίες οι απαντήσεις σου και η δική σου ερωτηση επίσης , μου άρεσε...στο δεύτερο παιγνίδι, η απάντηση 3 μου άρεσε :)
    δε βρίσκω τις παλιότερες αναρτήσεις σου για να διαβάσω τη πρώτη συ

    ReplyDelete
  5. Ωραιες απαντησεις εξυπνες και με χιουμορ,μπραβοοοοο,να εισαι παντα υγιης και ορεξατη,να χαρεις αυτα που πηρες και να παρεις πολλα πολλα ακομη,πολλα φιλια.

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα Δάφνη μου!! Κεφάτες και σπιρτόζες οι απαντήσεις σου!! :))) Χαχαχα!! Πολύ τις χάρηκα!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! Ελπίζω να μην κάηκε το φαγητό!!! :))) Φιλάκια πολλά!!!!

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα Δάφνη μου!Ευχαριστώ για το βραβειάκι σου! Με την πρώτη ευκαιρία θα το αναρτήσω γιατί αυτή την εποχή θα ήθελα η μέρα μου να έχει λίγες ωρίτσες ακόμα! Ωραίες απαντήσεις! Φιλάκια1

    ReplyDelete
  8. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Δάφνη!!! Χάρηκα που έμαθα κάποια πράγματα παραπάνω για εσένα.. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χαρίζεις. Θα κάνω σύντομα σχετική ανάρτηση. Φιλιά!

    ReplyDelete
  9. Για άλλη μια φορά θα σου πω ότι είσαι πολύ γλυκιά!!! Υπέροχες απαντήσεις.Πολλά φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα Δαφνούλα μου..εύχομαι πάντα χαρές να παίρνει το παλατάκι σου!!συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου γλυκιά μου φίλη!!σ'ευχαριστώ που με τίμησες κι εμένα με βραβειάκι!το φω τιστικό δαπέδου που έγραψες ότι θα ήθελες να ήσουν-ναί το κατάλαβα το χιούμορ-δείχνει ότι είσαι άνθρωπος χαμηλών τόνων και δεν σε νοίαζει να κεντρίζεις το ενδιαφέρον,μένοντας ήσυχη στη γωνιά σου..δείχνει σεμνότητα και αυτό μου αρέσει ιδιαίτερα στους ανθρώπους!εύχομαι καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!να έχεις ένα όμορφο απογευματάκι.άπειρα φιλάκια!

    ReplyDelete

Τα daphnofila σας καλοσωρίζουν!